ARGANOVE - Dezodorant mineralny Cedr i Pomarańcza

Dezodoranty mineralne na bazie ałunu są dobrą alternatywą dla klasycznych antyperspirantów, o ile nie mamy problemu z nadmierną potliwością. Sama sięgam zarówno po jeden, jak i drugi - w zależności od sytuacji i ochrony, jakiej będę potrzebowała. Jeśli wiem, że czeka mnie długi i stresujący dzień, to zawsze wolę czuć się pewniej i bardziej komfortowo, a to zapewnia mi antyperspirant. Natomiast mineralny dezodorant to fajna opcja na co dzień. 

Naturalny dezodorant ARGANOVE zaskoczył mnie bardzo dobrym składem i zadziwiająco niską ceną ( 5,99zł w drogeriach Rossmann). Nawet przy codziennym używaniu go z pewnością wystarczy na kilka miesięcy stosowania. Atomizer dawkuje odpowiednią ilość produktu (czasem odnoszę wrażenie, jakbym używała jakiegoś toniku). Faktem jest, że po aplikacji trzeba chwilkę poczekać przed nałożeniem ubrań, ale warto wspomnieć, że on nie pozostawia żadnych śladów na ubraniach, w odróżnieniu od wielu dezodorantów i antyperspirantów w sprayu, czy w kulce.

Jeśli chodzi o zapach, to jest to typowy aromat pomarańczy ze skórką. Jest dość intensywny, ale nie utrzymuje się długo na skórze. Sam dezodorant jest skuteczny w działaniu, a w porównaniu z innymi mineralnymi dezodorantami, jakie do tej pory stosowałam, ten wypada najlepiej. Dzięki olejkowi z cedru i pomarańczy, hamuje rozwój bakterii oraz niweluje nieprzyjemny zapach potu. 

Bezpieczny i naturalny skład (zero barwników i konserwantów), niska cena, rewelacyjna wydajność, no i naprawdę niezła skuteczność. Jak dla mnie bomba!

Znacie ten lub inny produkt ARGANOVE? Jeśli tak, to dajcie znać, co warto wypróbować :)

Komentarze

  1. Nie znam, ale chętnie wypróbuję przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, ale zapowiada się zachęcająco. ��

    OdpowiedzUsuń
  3. JA musz emieć coś mocnego i najlepiej w kulce

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie mógłby się sprawdzić bo cenie sobie naturalne preparaty antyperspiracyjne.

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę! Nie wiedziałam o takim dezodorancie mineralnym, i super, że jest w Rossmannie! Następnym razem go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. poalu nam sie konczy musze zapamietac ten

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)