HIT! Odżywka do paznokci MICRO CELL Nail Repair 2000

Stan moich paznokci od wielu lat pozostawia wiele do życzenia. Łatwo się łamią, są miękkie i mają tendencje do rozdwajania. Stosowanie różnego rodzaju odżywek nie przynosiło długotrwałych efektów, a stan paznokci poprawiał się jedynie na chwilę i w niewielkim stopniu. Ale to już przeszłość. Po przetestowaniu wielu (myślę, że kilkunastu różnych odżywek) trafiłam w końcu na taką, która daje najlepsze rezultaty. Mowa o MICRO CELL Nail Repair 2000. Ma ona za zadanie regenerować i rekonstruować płytkę, a także aktywować odbudowę cząsteczek białka w warstwach paznokcia. Brzmi ciekawie?




Odżywka do paznokci Nail Repair 2000 wyglądem przypomina bezbarwny lakier. Jest łatwa w nakładaniu i szybko wysycha (w ciągu 2 minut). W buteleczce jednak przez cały czas ma idealną konsystencję. Odżywkę stosuję zgodnie z zaleceniami producenta, czyli nakładam na paznokcie jedną warstwę, następnego dnia kolejną, a trzeciego dnia zmywam wszystko i cały proces zaczynam od początku. Zdarza mi się również nakładać ją jako bazę pod lakier, i tak też sprawdza się super. 

Efekty pojawiły się dość szybko. Po ok. 2 tygodniach zauważyłam, że płytka paznokci stała się twardsza i bardziej wzmocniona. Paznokcie zdecydowanie rzadziej się rozdwajają. Praktycznie po miesiącu stosowania odżywki ten problem nie występuje i mam nadzieję, że tak już zostanie. Preparat podobno stymuluje paznokcie do wzrostu, ale nie potrafię tego ocenić. Myślę, że w tej kwestii nie widzę znaczącej różnicy. Niemniej efekt mocnych i zregenerowanych paznokci udało mi się uzyskać, a to dla mnie najważniejsze. Nail Repair bije inne tego typu odżywki na głowę.

Jeśli Wasze paznokcie są słabe, łamliwe i łatwo się rozdwajają, to warto wziąć pod uwagę zakup tej odżywki. Idealnie sprawdzi się także do wzmocnienia osłabionych paznokci po manicure hybrydowym. Dostaniecie ją w sklepie JPkosmetyki.


Cena odżywki jest nieco wyższa w porównaniu z innymi tego typu preparatami, ale moim zdaniem fakt, że jest bezkonkurencyjna sprawia, że warta jest każdej złotówki. Ona po prostu działa, a to jest najważniejsze. Na koniec dodam, że odżywka nie zawiera formaldehydu.


Komentarze

  1. Moje paznokcie na razie są na szczęście w dobrej kondycji bez żadnego wspomagania. Oby tak zostało jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę miała ją na względzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz je widze. Musze ja zapamiętać bo często mam problem z paznokciami

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tej odzywce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale moim paznokciom mógłby się przydać :D Chętnie przetestuję :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Po raz pierwszy o niej słyszę, bardzo zachęcający opis :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie non stop hybrydy :( nie ma szans na takie odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie tak samo jak u koleżanki wyżej, hybryda, hybryda i jeszcze raz hybryda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O fajna, wcześniej o niej nie słyszałam :)

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknie wygladaja paznokcie wow!

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę o niej pamiętać jak będę robić przerwę od hybryd ;) Pozdrawiam i zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również mam problem z paznokciami. Są cienkie i łatwo się łamią. Z chęcią bliżej się przyjrzę tej odżywce :)
    Dziękuję za obserwację i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o niej, ale dobrze wiedzieć, że się spisują :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)