Zapachy dla kobiet Lazell

Jako miłośniczka perfum, nie mogłam nie poznać marki Lazell i zapachów, jakie ma ona w swojej ofercie. Jeden z nich skradł moje serce i ostatnio używam go non stop. Trudno niektórym uwierzyć, ale dobre i ładne zapachy mogą być naprawdę bardzo przystępne cenowo i na każdą kieszeń :)

Zacznę od mojego ulubionego zapachu z całej trójki, jakim jest Liberated Give Me. Już po przeczytaniu nut zapachowych na stronie Lazell wiedziałam, że to coś dla mnie. Bergamotka, gruszka, piwonia, paczula... nie było szans na to, by te perfumy mi się nie spodobały. Polubiłam je praktycznie od razu. Są słodkie, ale jednocześnie rześkie i świeże. Delikatnie pudrowe i otulające. Muszę przyznać, że przy tym jest to zapach niepowtarzalny i oryginalny. Przy cenie oscylującej w granicach 20zł, nie ma się nad czym długo zastanawiać :)

NUTY GŁOWY – bergamotka, czereśnia, gruszka
NUTY SERCA – jaśmin, kwiat pomarańczy, tuberoza
NUTY BAZY – wanilia, wetiweria, karmel, paczuli

Kolejny zapach to Red Creation, w stylowym flakonie. To typowo kwiatowo-owocowa woda perfumowana, dość intensywna, z wyraźną nutą róży oraz jaśminu. Gdzieś w tle wyczuwalna jest gruszka i czarna porzeczka, a cała kompozycja doprawiona jest odrobiną pieprzu, co dodaje zapachowi nieco zmysłowości. Super opcja na wieczorne wyjścia albo na co dzień, jednak raczej na chłodniejsze dni.

NUTY GŁOWY – gruszka, porzeczka, pieprz
NUTY SERCA – jaśmin, róża
NUTY BAZY – cedr, wanilia


Black Onyx jest zmysłową, owocowo-kwiatową kompozycja, która moim zdaniem najbardziej przypadnie do gustu młodym kobietom. Początkowo dość mocno wyczuwalne są nuty gruszki, ale z czasem zapach staje się coraz bardziej zmysłowy, najprawdopodobniej dzieje się to za sprawą wanilii i paczuli. Świetnie sprawdza się do codziennego noszenia, również do pracy. To bezpieczny, przyjemny zapach.

NUTY GŁOWY – gruszka, kwiat pomarańczy, różowy pieprz
NUTY SERCA – jaśmin, kawa
NUTY BAZY – wanilia, paczuli, cedr


Zdecydowaną większość zapachów firmy Lazell kupicie stacjonarnie w drogeriach Rossmann lub sklepach internetowych w cenie ok. 20zł/100ml. Trwałość jest dobra, każda z wód perfumowanych utrzymuje się na skórze ok. 4-5 godzin. Dodam, że w ofercie firmy znajdziecie też zapachy dla mężczyzn.

Zapraszam Was na nowy fan page Lazell Parfums.

Dajcie znać, czy używaliście perfum Lazell. Jeśli tak, chętnie poznam Wasze opinie :)

Komentarze

  1. Piękne flakoniki:) Myślę, że dla każdej kobiety znajdzie się coś przyjemnego. Chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie powącham każdy z tych zapachów. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. O marce czytałam nieraz na blogach. Ma wiele ciekawych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo flakony mi inne przypominają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ich osobiście, ale widywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam już wiele zapachów Lazell, są bardzo fajne na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, ja nigdy nie słyszałam o tej firmie. Ciekawe, czy "give me" mnie też przypadłaby do gustu.. :)
    Wierzę, że ładne perfumy mogą być całkiem przystępne cenowo. Dla mnie takim przykładem są produkty z Avonu- choć nie mają super trwałości, to niektóre zapachy- sztos:-))

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam kilka ich zapachów, aczkolwiek tylko wąchałam w Drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)