YABU - Naturalny energy drink

Znacie pewnie sytuacje, kiedy brakuje Wam energii, nie wyspaliście się albo po prostu macie gorszy dzień. U mnie to się zdarza, ale jestem osobą, która nie lubi tracić czasu. Leżenie w domu na kanapie przez pół dnia to zdecydowanie nie dla mnie. Gdy poziom energii spada (co zdarza się każdemu) ratuję się kawą, ale przyznam, że pobudza mnie jedynie na krótki czas. Ostatnio odkryłam w 100% naturalny energy drink YABU, który poza tym, że jest smaczny, to i skuteczny.


YABU to energy drink, w skład którego wchodzi tłoczony na zimno sok jabłkowy (99,95%), guarana (0,02%) i kofeina (0,03%). Nie jest dodatkowo słodzony, zawiera naturalnie występujące cukry. Jabłka pochodzą z Grójca (największego sadu Europy). Są najsmaczniejsze, a kilka lat temu region ten został wpisany do unijnego rejestru, jako Chronione Oznaczenie Geograficzne. Możemy zatem liczyć na najwyższą jakość produktu. 


YABU to zdrowe rozwiązanie dla każdego, kto potrzebuje zastrzyku energii, np. przed długą podróżą, czy nauką do egzaminu. U mnie sprawdza się super w różnych sytuacjach, a co najważniejsze - działa szybko i przez długi czas. Nigdy też nie mam potrzeby wypić więcej niż jednego napoju dziennie.
 

Nie wyobrażam sobie spożywania niezdrowych napojów energetycznych, bo ich wpływ na organizm jest fatalny w skutkach. Cieszę się, że powstał produkt zupełnie naturalny, a przy tym bardzo skuteczny i smaczny - smakuje podobnie do cydru! Jest naprawdę pyszny, delikatnie gazowany, przez co działa również orzeźwiająco. Gorąco polecam spróbować :)

Komentarze

  1. Skład zdecydowanie zacny, ale ja nie przepadam za tego typu napojami. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie lekarz zalecił picie co jakiś czas tego typu napoi bo szybko wypłukują mi się minerały i mam niedobory

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi napojami, piję tylko wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od czasu do czasu sięgam po takie wynalazki :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)