Moje ulubione apki na smartfona | Akcesoria mobilne PANCERNIK

Dzisiaj przygotowałam dla Was wpis na temat pięciu moich ulubionych aplikacji na telefon, z których korzystam każdego dnia. Dodam, że każda z nich jest bezpłatna. Ciekawa jestem, czy są Wam znane. Koniecznie dajcie znać w komentarzach! :)
 
Zacznę od aplikacji AirVisual, którą każdy powinien mieć na swoim telefonie, szczególnie zimą, kiedy mamy bardzo zanieczyszczone smogiem powietrze. Aplikacja odnajduje najbliższą stację pomiarową i wysyła nam komunikaty o stopniu zanieczyszczenia i obecności pyłów PM2.5 oraz PM10 oraz innych szkodliwych substancji w powietrzu. W razie konieczności podpowie, kiedy lepiej pozostać w domu...

 
Blix to super przydatna apka, zwłaszcza, gdy chcemy mieć wszystkie aktualne gazetki promocyjne różnych sklepów w jednym miejscu. Niezastąpiona podczas codziennych zakupów. Koniecznie sprawdźcie, jeśli jeszcze nie macie jej na swoim telefonie.

 
Aplikacja Dźwięki deszczu dobrze sprawdza się przy bezsenności, ale nie tylko. Różnego rodzaju dźwięki dostępne w aplikacji relaksują, odprężają i pozwalają szybciej zasnąć. Możemy ustawić czas trwania wybranych przez nas dźwięków, po czym aplikacja sama wyłącza się. Do wyboru mamy deszcz na szybę, na dach lub liście, jezioro wieczorem, spokojną plażę, deszcz na morzu i wiele innych. Możemy je dodatkowo modyfikować według naszych preferencji dodając, np. ćwierkanie ptaków. Jeśli miewacie czasami problemy z zaśnięciem albo po prostu chcecie się zrelaksować, to koniecznie ściągnijcie tę apkę.

 
Words Of Wonders (WOW) to jedyna gra znajdująca się aktualnie w moim smartfonie. WOW to gra słowna, która jest znacznie lepsza niż krzyżówki. Wzbogaca słownictwo, rozwija umysł, a przy tym stanowi super rozrywkę. Bardzo wciąga!

 
ColorNote to mój ulubiony notatnik. Lubię go za prostotę i możliwość zapisania czegoś ''na szybko''. Jest najprostszą aplikacją tego typu, jaką znam, a właśnie na tym mi zależy najbardziej. ColorNote idealnie sprawdza się do tworzenia list zakupów albo po prostu spisania zadań, które musimy wykonać w najbliższym czasie.  
 
___________________________

Chciałabym Wam jeszcze przybliżyć ofertę sklepu PANCERNIK z różnego rodzaju akcesoriami do urządzeń mobilnych. W ofercie znajdziemy etui na smartfony, kable usb, karty pamięci, słuchawki, uchwyty na telefon, stacje dokujące, powerbanki oraz wiele innych przydatnych gadżetów. Wszystkie produkty zostały wykonane z najlepszej jakości materiałów. Case oraz szkło hartowane są moim zdaniem niezbędne i osobiście nie wyobrażam sobie braku ochrony urządzenia przed ewentualnym upadkiem. Koszty naprawy wówczas najczęściej są tak wysokie, że nie opłaca się naprawiać smartfona. Wszystko, czego potrzebujecie do telefonu znajdziecie właśnie na pancernik.eu.

Komentarze

  1. Great post! Thank you for sharing this information!
    Anyway, I followed your blog because I really like it. I hope to see you on mine too.

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne apki, mój smartfon już jednak jest przepełniony :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wciaz szukam apek idealnych, a twoj notatnik i dzwieki deszczu to cos dla mnie:D instaluje:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post dear. I am following your beautiful blog and I will be happy if you want to follow me too 😊.
    deriasworld.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Korzystam z aplikacji do śledzenia jakości powietrza - choć z innej. Zaciekawił mnie Blix, ale ja i tak przed zakupami sprawdzam gazetki. Ciekawa gra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też rozwiązuję te krzyżówki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię mieć za dużo aplikacji, raczej od nich stronię chyba, że coś jest mi koniecznie jak np. apka do samochodów na minuty czy mi band :)
    Zaciekawiłaś mnie jednak aplikacją o deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze...a ja nie znam żadnej z Twoich aplikacji.
    Ale z moich ulubionych i najczęściej używanych to polecam Ci: Fitatu ( dieta, kalorie ), Pinterest ( dzięki niej mam pomysły na nowe mani ), no i oczywiście Aliexpress - ale to z wiadomych względów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kojarzę je, ale żadnej nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do you understand there is a 12 word phrase you can tell your partner... that will induce intense emotions of love and instinctual appeal to you buried within his chest?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, look after and protect you with his entire heart...

    ===> 12 Words Who Fuel A Man's Love Impulse

    This impulse is so built-in to a man's brain that it will make him work harder than before to make your relationship as strong as it can be.

    Matter of fact, triggering this influential impulse is so important to getting the best ever relationship with your man that as soon as you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You will immediately notice him open his soul and heart for you in a way he never expressed before and he'll distinguish you as the one and only woman in the universe who has ever truly interested him.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)