Płyn micelarny do cery wrażliwej i nadwrażliwej Nivea

Płyny micelarne zapewniają skuteczny demakijaż, stąd też wynika ich rosnąca popularność. Warto jednak wybrać taki, który poza dokładnym oczyszczaniem będzie łagodny i delikatny dla naszej skóry. Jest to niezwykle istotne zwłaszcza, jeśli chodzi o okolice oczu, gdzie skóra jest bardzo cienka i wrażliwa.

Przez wiele ostatnich miesięcy regularnie używałam popularnego płynu micelarnego Garnier przeznaczonego do skóry wrażliwej, o którym kiedyś mogliście przeczytać na blogu. Tym razem jednak sięgnęłam po produkt zaufanej marki Nivea dedykowany cerze wrażliwej i nadwrażliwej, który nadaje się do demakijażu twarzy, oczu i ust. Ma on za zadanie łagodzić zaczerwienienie, napięcie i suchość skóry. Ja co prawda nie posiadam skóry suchej, ale faktem jest, że niektóre płyny micelarne powodują pewien dyskomfort i nieprzyjemne uczucie ściągnięcia, a ten płyn oczyszcza skutecznie, a przy tym bardzo delikatnie. Nie powoduje powstawania podrażnień, ani uczucia szczypania i pieczenia oczu.

Kojąco-oczyszczający płyn micelarny Nivea nie pozostawia na skórze tłustej, ani lepkiej powłoki. W innym wypadku byłby u mnie zdyskwalifikowany po pierwszy użyciu, ale całe szczęście tak się nie stało. Kosmetyk dobrze radzi sobie ze zmywaniem zarówno maskar, jak i eyelinerów, czy trwałych pomadek - bez pocierania. Dużą zaletą płynu jest brak substancji zapachowych, prosty i krótki skład oraz duża pojemność (400ml) za stosunkowo niską cenę.

Polecam zakup w sprawdzonej perfumerii www.iperfumy.pl by NOTINO. 

Komentarze

  1. Ja go nie miałam swego czasu również stale używałam Garniera ale ostatnio zaczął mi śmierdzieć i przestał mi odpowiadać więc zaczęłam używać inne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam micelki bardzo, mam obecnie z Vianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten płyn pewnie i u mnie by się sprawdził. lubię kosmetyki nivea.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego płynu, ale kosmetyki od Nivea bardzo lubię, więc z chęcią go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się z Twojego opisu, może go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo go lubię. Jeden z lepszych miceli jaki miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam go. Obecnie do zmywania makijażu oczu służy mi dwufazowy płyn tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go kilka razy i był ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nie przepadam za tą marką ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam matkę nivea jeśli chodzi o pielęgnację twarzy. Sprawdzili się u mnie dużo produktów do cery mieszanej :)

    Zapraszam do siebie na świąteczny post 🎄

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna marka<3 Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za tą firmą, więc raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)