Świąteczny pomysł na prezent - MyGiftDNA

Wielkimi krokami zbliżają się Mikołajki, a zaraz po nich Gwiazdka. Jeżeli nie macie jeszcze pomysłu na prezent dla Waszych bliskich z tych okazji, to proponuję Wam przejrzenie oferty sklepu z personalizowanymi upominkami MyGiftDNA. Niejednokrotnie przekonałam się, że w ofercie znajdziemy wyłącznie produkty bardzo dobre jakościowo. Tym razem zdecydowałam się na pióro o klasycznym designie.

Zamówione przeze mnie pióro Parker z grawerem okazało się strzałem w dziesiątkę. Prezentuje się ekskluzywnie i jest idealne tak naprawdę na każdą okazję. Ja wybrałam pióro kulkowe, czarne o srebrnym wykończeniu, choć dostępne jest również wieczne - czarne, ze złotym wykończeniem  (różnica w cenie jest nieznaczna).


Projektując grawer na piórze mamy możliwość skorzystania z gotowych wzorów lub możemy zdecydować się na własny projekt i dowolny tekst. Ja skorzystałam z tej drugiej opcji i zdecydowałam się na napis: Stars can't shine without darkness. Tekst został wykonany laserowo, z najwyższą precyzją i starannością. Bardzo dobrą opcją jest możliwość podglądu na zdjęciu gotowego projektu i ewentualnej jego akceptacji. Nie ma zatem ryzyka, że będziecie niezadowoleni. Dodam, że zamówienie realizowane jest błyskawicznie!


Pióro przychodzi w dobrze zabezpieczonej paczce, w kartoniku firmowym Parker wraz z wkładem.

W sklepie MyGiftDNA.pl znajdziecie ogromny wybór prezentów na każdą okazję i dla każdego, nie tylko na Mikołajki, czy na Gwiazdkę. Personalizowany prezent ucieszy nawet najbardziej wybrednych i zawsze jest bardzo dobrym rozwiązaniem.

Komentarze

  1. Przeglądałam ofertę tego sklepu, ale jeszcze nie wiem czy coś z niej wybiorę na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny sklep z mnóstwem pomysłów na prezenty i w dodatku spersonalizowanych.

    OdpowiedzUsuń
  3. super, na tej stronie można znaleźć naprawdę rewelacyjne pomysły na prezent

    OdpowiedzUsuń
  4. Podczas poprzednich Świąt otrzymałam pod choinkę zestaw Parkera. To świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny prezent ;D Ja na swoje prezenty czekam ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)