Fotobum.pl - fotoAlbum

Nasza pamięć nie jest niestety niezawodna, dlatego warto zatrzymywać wspomnienia decydując się, np. na drukowanie zdjęć w formie albumu. Umożliwia nam to Fotobum.pl i bardzo ciekawą opcją jest nowość - fotoAlbum. Do wyboru mamy dwie opcje tego fotoproduktu z 24 lub 48 zdjęciami.

Do swojego fotoAlbumu wybrałam głównie mix zdjęć z różnych wycieczek. Taki mini fotoalbum (11x10cm) mieści wiele zdjęć, a nie zajmuje dużo miejsca. Projektowanie jest bardzo proste i nie pochłania wiele czasu. Zdjęcia nie tracą na jakości, odzwierciedlenie kolorów jest idealne, a same karty albumu są dość grube. Ze swojej strony mogę go polecić i zachęcić do projektowania Waszych albumów.


Dużą zaletą jest to, że zamówienia można składać za pomocą telefonu komórkowego. Fotki można zgrywać z dysku komputera, z telefonu, Facebooka lub Instagrama.

Do albumu dołączone są też naklejki z różnymi napisami, które możemy przylepić na poszczególne fotografie, ale też bez problemu można je odkleić. Myślę, że to świetna opcja, by wyrazić uczucia.

Jeśli zdecydujecie się na zamówienie, możecie skorzystać z 10% rabatu -KLIK-.

Facebook Fotobum.pl: https://www.facebook.com/FOTOBUMpl
Instagram: fotoinspiracje_fotobum

Dajcie znać, czy taki fotoAlbum się Wam podoba :)

Komentarze

  1. To wspaniała pamiątka :) lubię takie rzeczy. Czasem przychodzą takie chwile, kiedy się ogląda taki album i wszystko dokładnie się pamięta co się widzi na zdjęciu, te chwile i emocje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka pamiątka pozostaje na wiele lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny fotoalbum na zachowanie wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna, podręczna pamiątka , też mam taki album.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie mi przypomniałaś, że muszę dorzucić kilka zdjęć do mojego albumu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad takim albumem, ale mam chyba zbyt wiele zdjęć, a to niestety kosztuje :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się nad takim albumem, ale mam chyba zbyt wiele zdjęć, a to niestety kosztuje :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama mam bardzo podobne I muszę przyznać że jestem zadowolona a 1 dałam w prezencie dziadkom.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa, warto utrwalać chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie albumy, mam już kilka w domu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tego typu rzeczy, świetna pamiątka na długie lata :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)