Szminka zmieniająca kolor i naklejki na paznokcie DressLink

Jakiś czas temu złożyłam zamówienie w sklepie DressLink i poza pędzlami do makijażu zamówiłam nawilżającą pomadkę zmieniającą kolor oraz naklejki na paznokcie.

Choć na pomadce nie ma składu, to producent zapewnia, że jest on dobry i zawiera wiele naturalnych składników, tj. aloes, olej z awokado, olej jojoba, witaminę E, oliwę z oliwek, olej rycynowy. Czy tak jest w rzeczywistości - nie wiadomo. Pomadka ma jasnozielony kolor, ale nałożona na usta zmienia odcień na różowy. Intensywność koloru jest w sam raz. To coś pomiędzy barwioną pomadką ochronną, a szminką. Do jej zalet mogę zaliczyć przyjemny zapach oraz to, że lekko nawilża usta.


Pomadka dostępna jest Tutaj.

Naklejki na paznokcie zamówiłam z ciekawości. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tego typu akcesoriami. Brokatowe motylki są różnej wielkości i użyte w umiarze wyglądają ciekawie.

Naklejki znajdziecie Tutaj.

Będę wdzięczna jeśli klikniecie w powyższe linki :)
 
Ciekawa jestem, czy używałyście pomadki zmieniającej kolor i co sądzicie o takim kosmetyku :)

Komentarze

  1. Pomadka bajerancka, chcę ją koniecznie poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś podobna szminke zmieniająca kolor i fajna była, ciekawe jak ta by się sprawdziła :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się odcienie różu na jaki zmienia się pomadka. Wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pomadka ciekawa :D Aczkolwiek wydaje mi się, że gdyby skład był taki dobry, to byłby napisany, chociażby na zachętę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze gdy przeczytałam "szminka zmieniająca kolor" to myślałam, że wymyślili jakieś cudo co pod względem nastroju czy pogody zmienia kolor. XD

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, ga szminka jest całkiem ciekawa, ładny efekt daje gdy się utlenia

    OdpowiedzUsuń
  7. poklikane :) spokojnych i zdrowych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne naklejki, ale ta szminka genialna !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)