Paletka do konturowania twarzy 4w1 Smart Girls Get More

Paletki do konturowania są odpowiednie dla osób, które często podróżują lub po prostu lubią kompaktowe rozwiązania. Nie ma sensu przecież zabierać ze sobą kilku kosmetyków, skoro możemy zabrać jeden i mieć w nim zarówno bronzer, jak i róż oraz rozświetlacz. Ja w ostatnim czasie regularnie maluję się przy pomocy paletki do konturowania 4w1 firmy Smart Girls Get More.


Od producenta:
 

Konturowanie to technika makijażu polegająca na definiowaniu twarzy poprzez cieniowanie, rozświetlanie, rzeźbienie światłem i cieniem tych cech  twarzy, które  chcemy uwypuklić, przy równoczesnym minimalizowaniu tych, które  chcemy ukryć. Produkty zawarte w paletce mogą być wykorzystane do strobingu, jako pojedyncze produkty lub do pełnego makijażu – w zależności od potrzeb chwili. Każdy z 4 elementów paletki może być używany z pozostałymi lub pojedynczo. Produkty w paletce zawierają  puder z bambusa  o działaniu matującym, przeciwzapalnym, regulującym działanie gruczołów łojowych, nazywany przez niektórych jedwabiem bambusowym. Wszystkie  produkty składowe paletki do konturowania mogą być też używane do makijażu oczu. 

 

Moja opinia: 
 
Paletka Smart Girls Get More znajduje się w klasycznym, prostym opakowaniu wielkości przeciętnego pudru. W paletce znajdziemy róż, rozświetlacz, puder oraz bronzer. Ja jednak nie używam pudru zgodnie z jego przeznaczeniem, ponieważ mam jasną karnację. Uważam, że znakomicie sprawdza się wymieszany razem z bronzerem, i właśnie jako tego typu kosmetyk go traktuję. Takie połączenie jest dla mnie idealne. Ich ogromną zaletą jest to, że mają chłodne odcienie, bez żadnych pomarańczowych tonów. Róż z kolei nadaje skórze zdrowego, dziewczęcego wyglądu. Jego odcień przypadł mi do gustu i myślę, że pasowałby do karnacji każdej kobiety. Rozświetlacz daje bardzo subtelny efekt, więc osoby, które nie lubią mocnego i przesadzonego błysku z pewnością będą zadowolone. Ja najlepiej oceniam jednak bronzery oraz róż. Moim zdaniem paletka jest warta zakupu, bo jest naprawdę niezłej jakości, i co ważne makijaż nią wykonany utrzymuje się w dobrym stanie przez ok. 8 godzin. Zestaw do konturowania znajdziecie w drogerii Natura w dwóch wersjach kolorystycznych.

Komentarze

  1. U mnie kosmetyki tej marki się nie sprawdzają, ale bronzery mają ciekawe kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa paletka, podobają mi się kolory i cena też atrakcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  3. musze sie wybrac do natury zobaczyc:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę na początku myślałam, że jest przeznaczona do makijażu monochromatycznego :) Te kolory wydawały mi się odcieniami szarości. No oczywiście prócz różu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy konturowania nie próbowałam, bo jakoś skomplikowane mi się to wydaje, więc i żadnego produktu z tej kategorii nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie ta paletka była by zbędna, poniewaz nie używam ani różu ani brązu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jej, ale chyba jest nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo delikatne, jasne odcienie a paleta daje wrażenie suchej

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie zbyt zimne odcienie :) ja troszkę innej tonacji potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawi mnie ona. Jak tylko będę w tej drogerii chętnie się w nią zaopatrzę. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nawet nie próbowałam konturowania twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a dziś przechodziłamkoło natury mogłam wejść

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wyobrażam sobie korzystania z takiego opakowania- na pewno pędzlem zmiatałabym przy okazji produkt z więcej niż jednego okienka. A sam produkt wydaje się ciekawy- wiele firm teraz stawia na sety do konturowania. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)