Balsam palmowy do dłoni z zieloną herbatą BingoSpa

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam już ostatni z kosmetyków, który znajdował się w przesyłce od BingoSpa. Tym produktem jest Balsam palmowy do dłoni z zieloną herbatą.


 Producent:

Olej palmowy wyciskany jest z pestek owocu drzewa Elaeis Guineensis, czyli olejowca gwinejskiego, ma barwę pomarańczową, z powodu wysokiej zawartości karotenu. Doskonale natłuszcza i uelastycznia skórę.  Zawiera dużo witaminy E, witaminy A oraz nienasycone i nasycone kwasy tłuszczowe.

Ten cudowny składnik  połączony w Balsamie palmowym BingoSpa z ekstraktem z zielonej herbaty chroni skórę dłoni przed wolnymi rodnikami, zapobiegając procesom starzenia. Ożywia, nawilża, zmiękcza, uelastycznia skórę dłoni i wzmacnia paznokcie.
 
 Waga 100g
 
 
Moja opinia:

Pierwszy raz używałam balsamu przeznaczonego do pielęgnacji rąk w słoiczku. Zawsze miałam te w tubkach (chyba dlatego, że większość kremów ma takie opakowanie). Uważam jednak, że pojemniczek jest dobrym rozwiązaniem, ale tylko jeśli używamy kremu w domu! 
Konsystencja balsamu jest lekka, co sprawia, że kosmetyk szybko się wchłania. Nie pozostawia na skórze tłustej ani lepkiej warstwy, jedynie delikatny film. Zapach jest delikatny i przyjemny.
Jeśli chodzi o działanie, to muszę przyznać, że krem bardzo dobrze nawilża dłonie. Po nałożeniu na skórę, staje się ona wyraźnie gładsza i miła w dotyku. Nie zauważyłam jakiegokolwiek wpływu na paznokcie, ale to chyba oczywiste, że do tego celu przeznaczone są innego typu preparaty ;) Krem ma nawilżać dłonie, a ten jak najbardziej to robi.
Generalnie bardzo przyzwoity balsam, który wszystkim mogę polecić.
 

Komentarze

  1. hehe witam w klubie, tez ostatni kosmetyk dziś zrecenzowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kokosowy, i też jest bardzo dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go bardzo lubiłam, niestety już się skończył:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Łapki mi się bardzo ostatnio przesuszyły- chyba wiem co na to poradzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z zieloną herbatą i przyzwoity :) Muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejciu wszyscy o tym bingo piszą a ja nadal nic nie próbowałam od nich ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)