Sklep z odzieżą Japan Style

Dzisiaj post o sklepie JapanStyle24, który nie ma nic wspólnego z tandetnymi rzeczami, które można zamówić na Allegro. W ofercie znajdziemy: bieliznę, bluzki, dresy, odzież męską, sukienki, swetry, torebki i wiele innych ciekawych rzeczy.

Istotne jest to, że sklep JapanStyle24 podejmuje współpracę z blogerkami, a za każdego napisanego posta może przeznaczyć kwotę 10zł na Dom Dziecka w Toruniu.

Uważam, że można tam znaleźć bardzo ładne i niedrogie tuniki. Oto kilka z nich, które według mnie są najciekawsze:




Jeśli macie ochotę zobaczyć, jakie jeszcze tuniki JapanStyle24 ma w ofercie odsyłam Was do linku: tuniki
Link do strony głównej: Japan Style
Zachęcam Was do współpracy ze sklepem Japan Style oraz napisania posta, bo uważam, że w ten sposób można pomóc dzieciom pokrzywdzonym przez los!

26 komentarzy:

  1. A z czystej, babskiej ciekawości sobie pooglądam. Bardzo "wpadła mi w oko" 3 stylizacja. Taka dziewczęca i subtelna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie sie zawsze te ciuchy bardzo podobają, ale jakoś nigdy ich nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już od dłuższego czasu mam zamiar zrobić u nich zakupy. Nawet mam upatrzoną sukienkę... i jakoś nie mogę się zmobilizować...;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbyś mogła jeszcze do mojego rozdania e-mail zamieścić bo dzisiaj jestem jakaś zakręcona i kompletnie o tym zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Współpracowałam z nimi i też uważam ,że mają fajny asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ich asortyment i faktycznie można znaleźć fajne rzeczy ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieje, że te rzeczy są równie trwałe co ładne ;) myśle, że każdy znajdzie tam coś dla siebie ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam ubrania i są całkiem fajne. fajnie, ze sklep współpracuje z blogerkami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Współpracuję z nimi :) fajne ciuszki mają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię japan style :) Podobają mi się ubrania, które mają do zaoferowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo szczytna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba i ja musze sie podpiac pod ten szczytny cel :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam modelki japan style, zawsze we wszystkim ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczytny cel milo ze strony tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło z ich strony, że pieniązki przeznaczaja na dom dziecka ;)
    3 stylizacja najlepsza :).

    OdpowiedzUsuń
  16. ZOSTAJESZ OTAGOWANA NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna akcja ;)
    ja również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Ubrania ładnie wyglądają na zdjęciach niestety jakościowo są kiepskie - może nie wszystkie, ale większość :(

    Mam nadzieję, że nie okłamują z tymi 10zł za posta...? Dają jakąś gwarancję, rachunek? Cokolwiek, że to robią?

    OdpowiedzUsuń
  19. Oficjalne podziękowanie? Ale gdzie? W telewizji?
    Może jestem uprzedzona trochę... ale dla mnie to jakaś ściema - niech pokażą rachunki, wyciągi z konta z nazwą np. Twojego Bloga. Ja odnoszę wrażenie, że oni żerują na naszej naiwności i dobrych sercach - obym się myliła.

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczne sa te tuniki ;)
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejne Stypendium? To niech prześlą potwierdzenie poprzedniego - mamy prawo wiedzieć w jaki sposób dokonywane są płatności itp. Niech napiszą całą procedurę darowania - od kwoty 200zł trzeba odprowadzić podatek, kto go opłaca itd - to są bardzo podstawowe informacje.
    Nie wiem dlaczego ale im nie wierzę :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet fajne maja tam ciuszki;)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzisiaj też najbardziej podoba mi się nr 3. Ciekawe, że ten japan style tak kusi europejczyków, a przecież nie jest aż tak bardzo odmienny...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...