Oryginalny Szwajcarski Koński Balsam Ziołowy

Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić koński balsam ziołowy, który otrzymałam do przetestowania od Bewell.


Jak działa produkt?
Oryginalny szwajcarski koński balsam ziołowy :
  • Przynosi ulgę w reumatyzmie i chorobie zwyrodnieniowej
  • Rozluźnia skurczone  i napięte  mięśnie
  • Zmniejsza obrzęki i żylaki, poprawia krążenie żylne
  • Łagodzi ból stawów, kręgosłupa i głowy
  • Wspomaga usuwanie stanów zapalnych
  • Usprawnia ruchomość stawów
  • Przyspiesza proces regeneracji przy otarciach, pogryzieniach owadów, poparzeniach
  • Niweluje uczucie zmęczonych nóg i piekących stóp
  • Harmonizuje i zapewnia ruchliwość
  • Poprawia samopoczucie
  • Pielęgnuje skórę

 W skład balsamu wchodzi woda z lodowców oraz wyciągi z 14 następujących ziół:
  • Aloes - Roślina "pierwszej pomocy". Jej sok goi rany cięte, łagodzi poparzenia i ukłucia komarów.
  • Anyżek - Bogaty w magnez, działa rozkurczowo przy bólach mięśni.
  • Arnika - Działa przeciwobrzękowo w , skręceniach stawów, urazach i bólach mięśni.
  • Kozłek Lekarski (Waleriana) - Wpływa uspokajająco na układ nerwowy, działa rozkurczowo.
  • Eukaliptus - Posiada właściwości antybakteryjne. Skuteczny inhalator.
  • Świerk - Wspomaga krążenie krwi i zapobiega przegrzewaniu tkanki skóry.
  • Sosna - Wspomaga krążenie krwi, ma właściwości antybakteryjne.
  • Lawenda - Łagodzi skurcze mięśni oraz wpływa na głęboki, dający wypoczynek sen.
  • Rozmaryn -  Działa łagodząco na bóle mięśni, hamująco na stany zapalne oraz wspomaga ukrwienie.
  • Mięta - Usuwa napięcia i działa odprężająco. Daje uczucie chłodzenia i dezynfekuje.
  • Tymianek - Skuteczny w przypadku infekcji bakteryjnych i grzybowych.
  • Kasztanowiec zwyczajny - Działa odprężająco i ożywia zmęczone nogi, pobudza krążenie.
  • Jałowiec - Wspomaga intensywne ukrwienie. Sprawdził się jako środek o działaniu antyreumatycznym.
  • Cytryna - Wzmacnia witalność, działa antyseptycznie, obniża ciśnienie krwi i gorączkę.



Moja opinia: 

Po balsam sięgnęłam, gdy rozbolała mnie głowa i ku mojemu zdziwieniu obyło się bez tabletki przeciwbólowej. Nałożyłam odrobinę produktu na czoło i skronie, a już po chwili poczułam mega przyjemny chłód! W innej sytuacji również się sprawdził. Posmarowałam nim nogi, które odmawiały mi posłuszeństwa i były spuchnięte oraz obolałe po całonocnej imprezie. Szczerze mówiąc nie miałam już na nic ochoty, a tym bardziej na smarowanie się czymkolwiek, jednak ból nóg nie pozwalał mi usnąć. Wtedy przyszło mi do głowy, aby użyć końskiego balsamu ziołowego. Produkt bardzo szybko się wchłonął i przyniósł ulgę po kilkunastu minutach, co pozwoliło mi spokojnie zasnąć. Polecam na tego typu dolegliwości. Plusem jest świeży, mentolowy zapach. Jedynym minusem balsamu jest dość wysoka cena i podejrzewam, że nie każdy będzie mógł sobie na ten produkt pozwolić.

Zainteresowanych odsyłam do sklepu internetowego http://sklep.bewell.com.pl/category.php?id_category=53

Stosowałyście ten produkt? Jak się u Was sprawdził?



19 komentarzy:

  1. Ooo bardzo ciekawe, mi na ból głowy nawet Amol nie pomagał, fajnie byłoby wypróbować tego balsamu. Szkoda, że jest taki drogi..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na wysyłkę od nich. Długo czekałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny dla mnie, bo często mnie łydki bolą- jakby ciągną. Efekt siedzącej pracy;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że byłby idealny dla mojego taty, który efekt chłodzenia bardzo lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja trzymam dłużej ten krem i nic się nie dzieje .
    Chociaż kiedyś mnie podrażnił! Ale to tylko raz. Później jak używałam to było już ok .
    Ja go stosuję do depilacji bikini .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw zrób peeling , później nałóż krem !:)
      U mnie wtedy nie pojawiły się podrażnienia ( w przypadku aloesowego i kasztanowego ! cukrowego jeszcze nie przetestowałam:P)

      Usuń
    2. A proszę bardzo :)
      Byłam strasznie zdziwiona jak nie pojawiły mi się podrażnienia i krostki po depilacji bikini :D

      Usuń
  6. Zapraszam do wzięcia udziału w miesiącu maseczkowym:) Otagowałam wszystkie "moje" dziewczyny, mam nadzieję, że będziesz chciała się przyłączyć?

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie zawsze intrygowało dlaczego te balsamy i maści nazywają się końskie? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. drugi również tajemniczy produkt o rewelacyjnych zastosowaniach..

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama z pewnością byłaby zadowolona z tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna sprawa :) ♥


    a co do kominów ja kupowałam tydzień temu- więc powinny być :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no no no bardzo ciekawy produkt ;)

    Zapraszam u mnie KONKURS (:
    Zapraszam u mnie KONKURS (:

    OdpowiedzUsuń
  12. O, ciekawe z tym łagodzeniem bólu głowy, ulga dla nóg też godna zachwalenia. Zastanawia mnie tylko działanie na ból stawów, mojego chłopaka często bolą kolana, ciekawe, czy by mu pomogło?

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaintrygował mnie ten produkt, pewnie byłby bardzo przydatny na moje bóle głowy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. szukałam właśnie ziołowego balsamu w google i trafiłam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...