Eveline-Paznokcie twarde i lśniące jak diament

Po przeczytaniu bardzo pozytywnych opinii na wizażu, skusiłam się na odżywkę do paznokci Eveline - Paznokcie twarde i lśniące jak diament. Niestety, bardzo się na tym produkcie zawiodłam. Mimo, iż stosowałam ją przez dłuższy okres, tak jak zaleca producent, to odżywka nie zrobiła zupełnie nic z moimi paznokciami. Nie stały się twardsze, ani bardziej wzmocnione, ani lśniące. Nadal się rozdwajają i nie są ogólnie w najlepszym stanie. Oprócz tego odżywka wysusza skórki. Plusem jest jedynie kolor (mleczno - biały) oraz pojemność (12ml).



Czy możecie polecić mi dobrą odżywkę, która wzmocni paznokcie i sprawi, że nie będą się rozdwajać?

13 komentarzy:

  1. u mnie ta odzywka sie sprawdza, mam lsniace i bardziej twarde paznokcie :)) polecam sprawdzic odzywki Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm nie używam jej lecz jej siostrę 8w1 i mogę powiedzieć, że mam twardsze paznokcie oraz troszkę szybciej urosły ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o niej też czytałam wiele pozytywnych opinii, jednak póki co wypróbuje domowe sposoby na wzmocnienie paznokci:)jak to nie pomoże będę baaardzo zdesperowana :D

      Usuń
  3. Szkoda, że ta odżywka nie działa na Twoje paznokcie, ale może faktycznie warto, żebyś spróbowała tą 8w1. Dla mnie np. nie jest dobra, ale słyszałam wiele pozytywnych opinii, może Tobie pomoże.
    Bardzo dziękuję za odwiedziny, komentarz i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakiś czas temu stosowałam 2 odżywki do paznokci firmy Lovely,taką różową co wcierałam i to był chyba jedwab taka biała,to mi pomagało. Do tego czasem robie sobie takie moczenie moich pazurków w misce z ciepłą wodą i sokiem z cytryny (ok.15min.).Moje paznokcie wtedy nie są żółte i wogóle takie bardziej odżywione. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam, że ta jest niezła :) moja siostra również zaczęła nią wczoraj kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też stosuję tą odżywkę i spisywała się cakiem przyzwoicie. a na wysuszanie skórek stosuję Balsam od HERBA STUDIO.
    Zapraszam też do siebie na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. zobaczę tę odżywkę 8w1 również od eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 8 w 1 od Eveline działa cuda, mam też oliwkę do paznokci z La Femme.

    Zapraszam do mnie http://ambasadorka-testerka.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. dostałam się na etnologię, ale czekam na wyniki z międzynarodowych studiów kulturowych :) myślę, że ten drugi kierunek będzie dla mnie ciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...